maanantai 23. toukokuuta 2016

Cafe Kukko ~3~

Kolmas viikko on mennyt super nopeasti töissä mutta oli myös tosi kiire kokoajan tällä viikolla opin uusia asioita ja oli kiva kun asiakkaat ottaa huomioon tai kuuntelee sinua ja sinun ehdotuksia esim. Salattiin vaihtoehdot ja muista asioista.
   Haluan sanoa että olin iloinen kun on tullut tällä viikolla paljon ja nyt en liioittele eli on tullut oikeasti paljon asiakkaita antamaan ihania palautetta ja sanoo että "olet ihana ja tosi hyvä asiakaspalvelija, jatka samaan malliin" ja myös paikan omistaja on tosi tyytyväinen minun työhön.
Minä voisin sanoo että tässä alassa ei kannata esittää ja olla jotain muutta olkaa vaan oma itseenne sillä tulet varmasti pärjäämään elämässäsi eteenpäin ja myös työelämässä.
 Tässä oli lyhyesti kerrottu miten meni kolmas viikko ja viimeinen juttu haluan sanoo että sinun hymyllä tai sinun ystävyydelläsi voit pelastaa jonkun päivää ja voit piristää hänen päivänsä sillä hymyllä tai sillä että olen vaan kohtelias hänelle.


Viikon 21 viikkotehtävä:
Miten asiakkaan ja työntekijän turvallisuus on huomioitu?
  En tiedä olenko ymmärtänyt kysymyksen oikein mutta tässä on lyhyt ja ytimekäs vastaus
Eli jos matto on nurinpäin pitää äkkiä korjaa sitä että kukaan ei kaadu ja toinen juttu on se että ei saa lähtee keittiöstä veitsien kanssa heilumaan, koska se sitten sattuu jos osuu johonkin ja asiakkaille ei tule turvallinen olo siinä hetkellä jos lähtee hakee astioita salilta veitsen kanssa.
 Kolmas ja viimeinen juttu on se vesi, kahviloissa on tosi liukkaat lattiat jos se on märkä eli jos huomaat että siihen on kaatunut vettä pitää välittömästi pyyhkii sitä että kukaan ei kaadu ja sattuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti